Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje GinalasInterjeras.lt pristatome visoje Lietuvoje (į užsienį užsakymų nesiunčiame):
Įspėjimas:
Dėl siuntų kurjerių didelės apkrovos šventiniu laikotarpiu, siuntų pristatymo terminas gali prailgėti 1-2 d.d.
Prekės pristatomos darbo dienomis ir šeštadieniais (papildomas pasirinkimas).
Visuose Lietuvos miestuose siuntinį pristatysime 8-18 val. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje, Telšiuose, Tauragėje, Alytuje ir Marijampolėje galite pasirinkti prekių pristatymo laiko intervalą (tik darbo dienomis):
Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute. Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.
Pristatymo kainos
Prekės pristatomos naudojantis kurjerių paslaugomis. Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur. Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis:
Prekių priėmimas
Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@ginalasinterjeras.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
Jei užsakymą apmokėsite grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme. Kurjeriui galima apmokėti sumą iki € 1000,00. Jei mokama suma didesnė - pasirinkus prekių pristatymo paslaugą per kurjerį, už prekes nebus galima atsiskaityti grynais pinigais.
Kita informacija
Pirkinius gali atsiimti užsakymą apmokėjęs asmuo arba kitas asmuo, nurodytas užsakymo blanke. Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą, kurią Jums atveš kurjeris. Ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui
Siuntos pristatomos naudojantis DPD siuntų tarnyba.
Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Siuntų taške. DPD Siuntų taškai yra įsikūrę įvairiuose paslaugų centruose, parduotuvėse ir kitose, gyventojų dažnai lankomose, vietose. Pasirinkite Jums patogiausią DPD paštomatą iš sąrašo čia. Viso 270 paštomatų visoje Lietuvoje.
Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje GinalasInterjeras.lt pristatome į DPD siuntų taškus:
Pristatymo kainos
Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Siuntų tašką, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute. Prekes iš Siuntų taško galite atsiimti per 3 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.
Prekių priėmimas
Atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai DPD siuntų taško darbuotojui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@ginalasinterjeras.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Atsiėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
Atsiimdami siuntą DPD Siuntų taške, turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą), nes prekės atiduodamos tik ant siuntos pakuotės nurodytam gavėjui.
Kita informacija
Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą - ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui.