Grįžti į pradinį puslapį
0
0
Grįžti į pradinį puslapį

Pristatymas


Pristatymas į namus

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje GinalasInterjeras.lt pristatome visoje Lietuvoje (į užsienį užsakymų nesiunčiame):

Įspėjimas:

Dėl siuntų kurjerių didelės apkrovos šventiniu laikotarpiu, siuntų pristatymo terminas gali prailgėti 1-2 d.d.

  • per 1 darbo dieną (jeigu apmokėjimas atliekamas iki 15:00 valandos);
  • per 2 darbo dienas (jeigu apmokėjimas atliekamas po 15:00 valandos);
  • jeigu prekės pristatymas viršija 2 darbo dienas, apie tai klientas informuojamas formuojant užsakymą.

Prekės pristatomos darbo dienomis ir šeštadieniais (papildomas pasirinkimas).

Visuose Lietuvos miestuose siuntinį pristatysime 8-18 val. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje, Telšiuose, Tauragėje, Alytuje ir Marijampolėje galite pasirinkti prekių pristatymo laiko intervalą (tik darbo dienomis):

  • 8:00 -14:00 val.,
  • 14:00 -18:00 val.,
  • 18:00 -22:00 val.

Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute. Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.

Pristatymo kainos

  • Pristatymo mokestis Lietuvoje – € 2,90 (užsakymams į Kuršių Neriją imamas papildomas € 26,00 už siuntinį mokestis);
  • Jei Pirkėjo užsakymo suma (po visų jam priklausančių nuolaidų) yra € 70 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją);
  • Atsiskaitymo grynais pinigais siuntos pristatymo metu pinigų priėmimo paslauga yra nemokama;
  • Papildomas mokestis imamas, kai prekės svoris didesnis nei 31,5 kg - € 6,00, kai didesnis nei 75 kg, pristatymas papildomai apmokestinamas - € 12,00;
  • Sunkesnių prekių nei 31,5 kg kurjeris neneša iki durų, prekes reikia kurjeriui padėti iškrauti iš automobilio arba užsisakyti užnešimo paslaugą;
  • Užnešimo paslaugos kaina - € 15,00 .

Prekės pristatomos naudojantis kurjerių paslaugomis. Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur. Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis:

  1. 1.    Tikslų pristatymo adresą;
  2. 2.    Mobiliojo telefono numerį;
  3. 3.    Kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

Prekių priėmimas

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@ginalasinterjeras.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. 1.    prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. 2.    prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Jei užsakymą apmokėsite grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme. Kurjeriui galima apmokėti sumą iki € 1000,00. Jei mokama suma didesnė - pasirinkus prekių pristatymo paslaugą per kurjerį, už prekes nebus galima atsiskaityti grynais pinigais.

Kita informacija

Pirkinius gali atsiimti užsakymą apmokėjęs asmuo arba kitas asmuo, nurodytas užsakymo blanke. Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą, kurią Jums atveš kurjeris. Ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui

Siuntos pristatomos naudojantis DPD siuntų tarnyba. 

Užsakytų prekių atsiėmimas DPD Siuntų taškuose

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Siuntų taške. DPD Siuntų taškai yra įsikūrę įvairiuose paslaugų centruose, parduotuvėse ir kitose, gyventojų dažnai lankomose, vietose. Pasirinkite Jums patogiausią DPD paštomatą iš sąrašo čia. Viso 270 paštomatų visoje Lietuvoje.

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje GinalasInterjeras.lt pristatome į DPD siuntų taškus:

  • per 1 darbo dieną (jeigu apmokėjimas atliekamas iki 15:00 valandos);
  • per 2 darbo dienas (jeigu apmokėjimas atliekamas po 15:00 valandos);
  • jeigu prekės pristatymas viršija 2 darbo dienas, apie tai klientas informuojamas formuojant užsakymą.

Pristatymo kainos

  • Pristatymo į DPD siuntų tašką kaina € 1,45 ;
  • Jei Pirkėjo užsakymo suma (po visų jam priklausančių nuolaidų) yra € 70 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Siuntų tašką, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute. Prekes iš Siuntų taško galite atsiimti per 3 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. 

Prekių priėmimas

Atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai DPD siuntų taško darbuotojui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@ginalasinterjeras.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Atsiėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. 1.    prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. 2.    prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Atsiimdami siuntą DPD Siuntų taške, turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą), nes prekės atiduodamos tik ant siuntos pakuotės nurodytam gavėjui.

Kita informacija

Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą - ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui.